12.11.2015

Avene Cold Cream


Cena: +/- 40 zł. (100ml)
Krem Cold Cream jest polecany przede wszystkim do skóry suchej. U mnie krem sprawdza się idealnie przy kuracji Atredermem jak i w czasie odstawienia Atre. Odżywia, nawilża i łagodzi podrażnienia, dodatkowo podczas stosowania, odtwarza płaszcz hydrolipidowy skóry.
W trakcie stosowania, produkt eliminuje całkowicie uczucie ściągnięcia skóry. Krem jest hipoalergiczny i nie powoduje powstawania zaskórników, mimo, że pozostawia tłusty film na mojej skórze. Zazwyczaj aplikuje go na noc, niestety jako baza pod podkład może być trochę za tłusty. Używam go od 3 lat, a dalej spełnia idealnie swoje zadanie. Jest to dla mnie najlepszy krem do skóry suchej, który dodatkowo idealnie się sprawdza podczas kuracji przeciwtrądzikowych, gdy nasza skóra potrzebuje intensywnego nawilżenia.

Plusy:
- lekka konsystencja
- wydajny
- bezzapachowy
- nie zapycha
- nie podrażnia oczu i skóry (jestem alergikiem i ciężko znaleźć mi krem, który nie powoduje u mnie podrażnień)
- cudownie nawilża
- cena! 

Minusy:
- brak!

Moja ocena: 10/10

Pamiętajcie jednak, że działanie produktów zależy przede wszystkim od rodzaju i potrzeb naszej skóry <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz