21.10.2015

Atrederm 2015

Cena: +/- 40 zł.
Wskazania: Trądzik, choroby przebiegające z nadmiernym rogowaceniem naskórka.
Minęło ponad pół roku od kiedy zakończyłam półroczne leczenie Atredermem.. Jak jest teraz? Na pewno nie pojawiają się u mnie już żadne okropnie bolące, podskórne "gule" ani podobne osobniki.. jedyne co pozostało ze mną niezmiennie to zaskórniki zamknięte i otwarte. Zaskórniki zaczęły pojawiać się bardzo szybko tzn. miesiąc po odstawieniu Atre, oczywiście ich ilość jest o wiele mniejsza, niż przed rozpoczęciem pierwszego leczenia.
Wraz z jesienią postanowiłam leczenie Atre rozpocząć po raz kolejny.. Mam nadzieję, że tym razem obejdzie się bez wysypu, a skóra za pół roku będzie piękna i gładka. Tutaj dla przypomnienia jak to wyglądało w ubiegłym roku Atrederm 2014 
Start: 18.10.2015
System nakładania: 3 dni Atrederm, 2 dni przerwy i znów 3 dni Atrederm, i 2 dni przerwy. Dokładnie tak samo jak w roku ubiegłym.


Kosmetyki jakich używam podczas leczenia:


Krem: Avene Cold Cream klik
Filtr Avene  SPF 50+

Dodatkowo zaczęłam używać kropli nawilżających do oczu, ponieważ Atre podrażnia mi oczy.. nie wiem jak to możliwe, ale rano po wieczornej aplikacji moje oczy są czerwone i delikatnie pieką.


18.10.2015




4 komentarze:

  1. hej Cathleen ;)
    jest możliwość jakiegoś kontaktu z Tobą?
    Twoje zmagania z trądzikiem w 2014 roku były dla mnie i są wielkim wsparciem, byłoby super mieć możliwość kontaktu z Tobą przez maila ;) Sama jestem w trakcie stosowania Atre, 2 i pół miesiąca za mną.
    Pozdrawiam i liczę na odpowiedź,
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej kochana! Oczywiście, że jest taka możliwość: greycathleen@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję.Twoja buzia wygląda teraz super.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na aktualizacje :)

    OdpowiedzUsuń